Uittredende leden ouderraad

Traditiegetrouw willen we ook dit jaar enkele mensen in het bijzonder bedanken.
Met spijt nemen we afscheid van vrijwilligers die zo’n groot hart voor onze school hebben. “Samen!” is niet voor niets een kernwaarde van onze school. Als leden van de ouderraad hebben we de afgelopen jaren ‘samen school gemaakt’. We kijken dus ook met veel dankbaarheid terug op de periode waarin met veel engagement is gewerkt, en willen graag elk van deze leden bedanken.

• Bieke Van De Weyer, bedankt voor je betrokkenheid en enthousiasme. We zullen je lach en enthousiasme missen, zowel binnen de school als bij de ontspannende activiteiten die je leidde.
  • Kim Dandois, bedankt voor je administratieve ondersteuning bij de ouderraad en je leidende rol bij de bingoavond. Beide bijdragen zijn van onschatbare waarde geweest!
  • Kristof Verhoeven, bedankt voor je werk als trekker van de winterwandeling en je inzet bij de ontspannende activiteiten. Je inzet om samenhorigheid te creëren zal gemist worden.
  • Jasmine Broeckx, bedankt voor je inzet bij allerlei activiteiten, zoals bijvoorbeeld de bingo en de kledinginzameling. Op jouw hulp konden we altijd rekenen!
  • Ook Marjolein Vos, willen we bedanken voor haar inzet in de ouderraad. Uiteraard verdient zij ook een blijk van onze waardering gezien haar talrijke ondersteuningen tijdens evenementen.
  • Daarnaast heeft ook Gert Van Loon aangegeven een pauze te nemen. We hopen hem natuurlijk nog terug te mogen verwelkomen, maar willen hem alvast bedanken voor zijn inzet in o.a. het GAV.