Officiële opening

Met een feestelijk evenement op zondag 17 maart werd de langverwachte nieuwe speelplaats van VBS Yugro officieel ingehuldigd, in aanwezigheid van talrijke partners die hebben bijgedragen aan het project. Kleurrijke ballonnen en stralende gezichten vulden de namiddag. De belangrijke partners zoals aannemers, architecten, leerlingenraad, ouderraad en het schoolteam verzamelden zich om deze belangrijke mijlpaal aan hun school te vieren.

Na de openingsceremonie stroomden nieuwsgierigen de speelplaats binnen, klaar om het terrein te verkennen en te genieten van alle nieuwe mogelijkheden die deze ruimte biedt.

Met de nieuwe speelplaats als aanvulling op hun onderwijsfaciliteiten, kijkt VBS Yugro vol verwachting uit naar een toekomst vol spelenderwijs leren en gedeelde vreugde in de buitenlucht.

Of eerder interesse naar de visie? Je komt erachter via het interactieve ontwerp.

Benieuwd naar het traject! Bekijk dan zeker het filmpje!