Fijne vakantie

Lieve leerlingen,

Beste ouders, leerkrachten en medewerkers van VBS Yugro,

Wat een geweldig schooljaar hebben we achter de rug! Met veel trots kijken we terug op de vele hoogtepunten die we samen hebben beleefd. Onze zomermarkt was opnieuw een groot succes, dankzij de inzet en het enthousiasme van iedereen. De schoolreizen hebben voor onvergetelijke herinneringen gezorgd, en de sportdagen waren zoals altijd gevuld met sportieve topprestaties. En dan niet te vergeten het absolute hoogtepunt van dit schooljaar… de opening van onze indrukwekkende nieuwe speelplaats.

Hoewel de zon niet altijd van de partij was, hebben we toch volop genoten van deze fijne dagen. Het weer kon onze goede stemming en het plezier dat we samen hadden niet drukken. Jullie inzet en enthousiasme hebben elke activiteit tot een echt feest gemaakt.

Nu staan er twee maanden welverdiende vakantie voor de deur. Een tijd om even helemaal tot rust te komen, lekker uit te slapen, leuke uitstapjes te maken met familie en vrienden, op reis te gaan en vooral om veel buiten te spelen. Deze zomervakantie is een periode om nieuwe avonturen te beleven en de batterij weer helemaal op te laden voor het volgende schooljaar.

Wij wensen iedereen een fantastische zomervakantie toe. Geniet ervan. Prettige vakantie en tot volgend schooljaar!

Juf Els en juf Greet