Pensioenviering

We namen afscheid van twee bijzondere mensen die jarenlang het verschil hebben gemaakt op onze school…

Juf Jeanine, jouw warme glimlach en lieve woorden hebben altijd een veilige haven geboden aan de kinderen. Je zorgende aanpak heeft ervoor gezorgd dat elk kind kon groeien op zijn/haar manier.

Meester/directeur Koen, jouw enthousiasme en vastberadenheid hebben vele harten geïnspireerd. Je vermogen om de kinderen én personeel te motiveren en uit te dagen heeft geholpen om zowel de kinderen als onze school te laten groeien.

Tijdens de pensioenviering willen we jullie van harte bedanken voor alles wat jullie hebben gedaan!

We wensen jullie een heerlijke, welverdiende pensioenperiode toe, gevuld met geluk, gezondheid en nieuwe avonturen!

En… geen vaarwel, maar tot ziens!!

Het artikel in de krant kan je via deze link lezen.