We gingen aan de slag met het verhaaltje van ‘Anna en de bijen’. We leerden hoe bijtjes honing maken en wat een imker doet. Dit konden we in de klas ook zelf naspelen en onze winkel werd een honingwinkeltje. We hebben weer fijn gespeeld en veel bijgeleerd!